Powrót

Przeniesienie z innej uczelni

Przeniesienie z innej uczelni

Osoby, które obecnie studiują i chciałby zmienić Uczelnię lub studiowały w innej Uczelni i pragną wznowić naukę, mogą ubiegać się o przyjęcie w SAN na wyższy semestr studiów.

 

Zasady rekrutacji:

  • o przeniesienie może ubiegać się student (osoba posiadająca prawa studenta), który ma zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów,
  • student, który ma zaliczony co najmniej pierwszy semestr studiów, ale nie posiada praw studenta (został skreślony z listy studentów), może również ubiegać się o przyjęcie na wyższy semestr,
  • podania o przeniesienie lub przyjęcie na wyższy semestr studiów można składać przed rozpoczęciem każdego semestru bieżącego roku akademickiego,
  • decyzję o przyjęciu podejmuje Dziekan.

Procedura

ETAP I – wstępna weryfikacja

Wstępna weryfikacja odbywa się poprzez dostarczenie dotychczasowego przebiegu studiów do właściwego Dziekanatu SAN, który zajmuję się obsługą Studentów wybranego kierunku.

 

Kartę przebiegu studiów wraz z informacją o ilości zaliczonych semestrów należy pobrać z Uczelni, na której odbywało się kształcenie i dostarczyć do Dziekanatu SAN osobiście lub w formie skanu.

ETAP II – złożenie dokumentów

Osoby, które przeszły pozytywnie wstępną weryfikację, zostaną poproszone o złożenie kompletu wymaganych dokumentów w Dziekanacie.

 

WYMAGANE DOKUMENTY

  1. o założenie indywidualnego konta w platformie rekrutacyjnej: e-rekrutacja.san.edu.pl oraz zapisanie się na studia na poziomie "przyjęcie na wyższy semestr",
  2. a następnie złożenie kompletu wymaganych dokumentów w Dziekanacie:
    • podanie do Dziekana 
    • formularz rekrutacyjny 
    • dotychczasowy przebieg studiów w oryginale (sporządzony  przez Uczelnię, w której student studiuje/studiował) zawierający informację o: zaliczonych przez studenta przedmiotach (z podaniem liczby godzin zajęć, form zajęć, form zaliczenia, punktów ECTS) i okresach studiów, nazwie kierunku na którym się studiowało/ studiuje
    • oryginał świadectwa dojrzałości do wglądu + kserokopia (dot. rekrutacji na studia I stopnia i jednolite magisterskie)
    • oryginał dyplomu i suplementu (licencjat, inżynier lub magister) do wglądu + kserokopia (dot. rekrutacji na studia II stopnia)
    • 1 zdjęcie w formacie legitymacyjnym
    • dokument tożsamości do wglądu 
    • potwierdzenie wniesienia opłaty wpisowej, rejestracyjnej i za legitymację w wysokości 522 zł

Opłatę należy uiścić na jedno z kont bankowych Uczelni:

  • BANK MILLENNIUM SA O/Łódź Nr: 77 1160 2202 0000 0003 2057 4524
  • PKO BP SA O/Łódź Nr: 18 1020 3352 0000 1202 0011 2086
ETAP III – decyzja o przyjęciu

Decyzję o przyjęciu Studenta na wyższy semestr studiów podejmuje Dziekan:

  • określa semestr/rok studiów na który może być przeniesiony student,
  • ustala ewentualne różnice programowe i określa termin ich zaliczenia.

Osoby, które uzyskały zgodę na przyjęcie na wyższy semestr nauki, wnoszą opłaty zgodnie z obowiązującym dla danego rocznika regulaminem opłat.

0 zł opłaty wpisowej dla przenoszących się z innej uczelni

Promocja wpisowego - 0 zł przy przeniesieniu się z innej Uczelni

Przenosząc się z innej Uczelni na wybrany kierunek studiów I i II stopnia lub studia jednolite magisterskie do dnia 15.09.2021 roku, płacisz 0 zł 400 zł (oszczędzasz 400 zł)*. 

Kandydat otrzymuje zniżkę w opłacie wpisowego oraz różnic programowych, jeśli:

  • złoży we właściwym dziekanacie komplet wymaganych dokumentów oraz otrzyma zgodę Dziekana na podjęcie studiów do dnia 15.09.2021 roku.

 Kandydat ponosi standardowy koszt opłaty rejestracyjnej (100 zł) oraz legitymacji studenckiej (22 zł).