Aktualności

Produkt turystyczny: Innowacje-Marketing-Zarządzanie

« wróć

W najnowszym numerze pisma biznesu turystycznego „Rynek Turystyczny” ukazał się artykuł na temat drugiej konferencji naukowej z dziedziny turystyki w Społecznej Akademii Nauk, która odbędzie się już 16 stycznia w naszej uczelni.

 

 

Organizatorami spotkania są Katedra Marketingu i Turystyki Społecznej Akademii Nauk oraz Wydział Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie we współpracy z partnerskimi uczelniami zagranicznymi: Universidad de Occidente (Meksyk), College of Public Administration Economic and Managament w Bratysławie i University of Economics w Warnie.


Celem konferencji naukowej „Produkt turystyczny: Innowacje-Marketing-Zarządzanie” jest wskazanie innowacyjności różnych obszarów destynacji turystycznej, szczególnie w aspekcie marketingu i zarządzania, jako elementów, które napędzają rozwój sektora turystyki. Podczas konferencji zostaną zaprezentowane wyniki badań dotyczących takich kwestii jak preferencje młodzieży a atrakcyjność destynacji turystycznych, struktura i uwarunkowania produktu turystycznego, czy też produkty kulinarne jako narzędzie promocji.

 

Zagraniczni goście konferencji poruszą tematy takie jak turystyka winna w Warnie oraz innowacyjność w wybranych regionach Meksyku. Ubiegłoroczna konferencja, która odbyła się rok temu wzbudziła duże zainteresowanie. Dotyczyła wskazania różnorodnych aspektów zarządzania w regionie turystycznym. Uczestniczyło w niej około 50 osób z uczelni z całej Polski. Dodatkowo oprócz komitetu organizacyjnego aktywny udział wzięło nasze koło naukowe Turystyki i Rekreacji.