- O kierunku
- Co po studiach?
- Realizowane przedmioty
- Informacje praktyczne
- Opłaty
Czego nauczysz się w trakcie studiów?
Społeczna Akademia Nauk w Warszawie kształci najwyższej klasy specjalistów z zakresu zarządzania. Studenci nie tylko zdobywają wiedzę teoretyczną, ale poznają także najlepsze praktyki wykorzystywane w zarządzaniu współczesną organizacją, sposoby służące wzmacnianiu pozycji firmy na rynku oraz usprawniające jej funkcjonowanie. Podczas dwuletnich studiów studenci mają okazję poznać zasady zarządzania przedsiębiorstwem oraz szlifować własne pomysły biznesowe.
Specjalności
Dlaczego warto?
- Praktyczny charakter zajęć dydaktycznych
Omawianie studiów przypadków, analiza i rozwiązywanie realnych problemów zarządczych, sytuacji konfliktowych.
- Program studiów odpowiadający na wyzwania rynku pracy
Program studiów konsultowany z pracodawcami i przedstawicielami biznesu tak, aby jak najbardziej odpowiadał potrzebom gospodarki, rynku pracy i społeczeństwa.
- Wybitni wykładowcy i praktycy
Wykłady specjalnościowe prowadzone przez doświadczonych praktyków, którzy znają realia rynku i aktualnie występujące problemy.
- Networking i udział w konferencjach
Możliwość nawiązania kontaktów zawodowych. Możliwość uczestnictwa w konferencjach, projektach oraz certyfikowanych szkoleniach.
Wykładowcy-praktycy
dr Renata Runiewicz
Adiunkt w Społecznej Akademii Nauk (SAN) w Warszawie. Doktor nauk humanistycznych z zakresu pedagogiki. Koordynator kierunku Zarządzanie studia magisterskie w SAN. Pracownik dydaktyczny Wyższej Szkoły Bankowej w Warszawie. Specjalistka z zakresu państw bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia), bezpieczeństwa narodowego, zarządzania, polityki oświatowej, praw i wolności człowieka i obywatela.
- dr hab. Sylwia Wojciechowska-Filipek, prof. SAN - menedżer i praktyk; specjalista w zakresie zarządzania informacją; ma ponad 15 lat doświadczenia w zakresie pracy w sektorze komercyjnych instytucji finansowych, w tym ponad 10 lat doświadczenia na stanowiskach zarządczych
- dr Maciej Dębski, prof. SAN - specjalista z zakresu marketingu, z bogatym doświadczeniem w zakresie pełnienia funkcji organizacyjnych i na stanowiskach zarządzających
- dr Violetta Wróblewska - wieloletni praktyk, psycholog, terapeuta, trener rozwoju osobistego; posiada bogate doświadczenie, w tym w zakresie pracy na stanowiskach menedżerskich w dużych i średnich firmach
- mgr Miron Maicki
- dr Magdalena Karolak-Michalska
- prof. dr hab. Wojciech Nasierowski