Studia II stopnia

Nowe media*

Program nauczania obejmuje m.in. następujące przedmioty:

  • Nowe media w społeczeństwie informacyjnym;
  • Dziennikarstwo informacyjne w Polsce i na świecie w dobie konwergencji mediów;
  • Zarządzanie organizacją i produktem medialnym;
  • Blogi i portale internetowe w pracy dziennikarskiej;
  • Media firmowe i custom publishing;
  • Internet a prawo w praktyce dziennikarskiej (wykorzystanie źródeł internetowych, korzystanie z archiwów oraz portali społecznościowych, regulacje prawne dotyczące telewizji i radiofonii internetowej);
  • Internet w kampaniach PR (promocja i PR polityczny);
  • Prawo autorskie w Internecie.

 

Oprócz zajęć teoretycznych studenci będą zdobywali wiedzę praktyczną na warsztatach:

  • Projektowania stron internetowych;
  • Fotografii dziennikarskiej;
  • Dziennikarstwa informacyjnego;
  • Dziennikarstwa multimedialnego i telewizyjnego;
  • Realizacji dźwięku i pracy radiowej;
  • Wykorzystaniu ogólnodostępnych narzędzi w pracy dziennikarskiej (tworzenia materiałów dziennikarskich przy użyciu urządzeń mobilnych).