Studia II stopnia

Dziennikarstwo i komunikacja społeczna

Już od 530 zł miesięcznie!

Dziennikarz to nie tylko zawód – to bardziej styl życia pełen pasji, determinacji w dochodzeniu do prawdy, to pokazywanie tematów trudnych i tych banalnych. W Społecznej Akademii Nauk kształcimy specjalistów medialnych o szerokim zakresie kompetencji: od dziennikarskich, po te związane z komunikowaniem wizerunku i kreacją.

 

Kończąc studia magisterskie na kierunku Dziennikarstwo i komunikacja społeczna potrafisz zmontować obraz i dźwięk, wiesz jak pracować z kamerą i mikrofonem, tworzysz dobre i kreatywne teksty, ale również dysponujesz umiejętnościami realizowania kampanii medialnych, public relations i reklamy. Proponowane przez nas specjalności Marketing medialny i PR oraz Nowe media  to bardzo nowoczesne i przyszłościowe dziedziny nieustannie poszukujące specjalistów – pasjonatów nowych form komunikacji, zainteresowanych najnowszymi technologiami i ich wykorzystaniem w codziennej pracy.

Specjalności

  • Dziennikarstwo telewizyjne
  • Dziennikarstwo radiowe
  • Dziennikarstwo prasowe
  • Dziennikarstwo fotograficzne
  • Marketing medialny i PR
  • Fotografia reklamowa i wydawnicza
  • Dziennikarstwo informacyjne i nowe media
  • Komunikacja medialna i PR

Wykładowcy

prof. dr hab. Michał Gajlewicz
dr hab. Grzegorz Ignatowski, prof. SAN
prof. nadzw. dr hab. Andrzej Adamski
dr hab. Michał Głowacki
red. Arkadiusz Ekiert
red. Halina Hrycko-Nowakowska
red. Tomasz Maciej Trojanowski
red. Grzegorz Sieczkowski
red. Beata Modrzejewska

Dlaczego warto?

  • Program studiów opiera się w dużej mierze na praktyce – wiele zajęć prowadzonych jest w formie warsztatowej przez znanych i doświadczonych dziennikarzy.
  • Posiadamy własne, profesjonalnie wyposażone studio radiowe i telewizyjne. Studenci na zajęciach zdobywają umiejętności niezbędne zarówno do wykonywania zawodu dziennikarza (warsztat dziennikarski, warsztaty radiowe i telewizyjne, realizacja dźwięku i obrazu, nowe media), jak również związane z kreowaniem wizerunku (PR, branding, media społecznościowe, kreatywne pisanie).
  • Proponowane przez nas specjalności to nowoczesne i przyszłościowe dziedziny nieustannie poszukujące specjalistów. Podczas studiów poznasz specyfikę pracy w mediach internetowych oraz mediach tradycyjnych.
  • Jako jedyna uczelnia posiadamy telewizję studencką, której materiały są rozpoznawane i wykorzystywane przez ogólnopolskie media – współtworząc redakcję tv, której partnerem jest Panasonic Polska, nabierasz zatem umiejętności praktycznych oraz zdobywasz pierwsze kontakty zawodowe.

Partnerzy kierunku

Panasonic Polska – partner technologiczny telewizji studencka.tv